Heleen en Julie in Mexico en Guatemala!

Julie is haar appendix kwijt!

Dag iedereen,

eventjes iedereen geruststellen: Tijdens onze laatste nacht kreeg Julie opeens heel veel pijn in haar rechterzij, het bleek een appendicitis te zijn en ze werd dan ook met spoed geopereerd in het ziekenhuis waar we stage lopen. Alles is gelukkig goed verlopen en na een nachtje in het ziekenhuis konden we vandaag terug naar 'huis' toe. Ze stelt het goed en de pijn valt goed mee, gelukkig kan ze tegen een stootje!

Vele groetjes

Heleen en Julie

Marc en Nick

We zijn blij om te lezen dat alles in orde is!!!

Bart

Oei da's effe schrikken, maar goed, gelukkig een paar goede dokters in de buurt ;) Veel beterschap allesinds!

Wally

Zoals ze filosofisch zeggen: als je reist laat je steeds een stukje van jezelf achter...
Bij deze heeft Julie haar deel al gedaan!

Fien

kind toch dat jij dat weer moet tegenkomen :p al weer op de been toch???

tante Cindy

Hoi Julie en Heleen,

Behoorlijke opwinding zeker met Julie haar appendix, gelukkig waren jullie dicht bij een ziekenhuis en is alles goed verlopen. Toch wel heel speciale ervaringen hé, tof dat jullie er zo van genieten. Nog een leuk verblijf verder.
Liefs, tante Cindy

Liee

Dag lieveke,

khoop da alles goed gaat met je en daj niet te veel pijn ebt. Verzorg je goed en forceer je niet ej! dawe ons niet ongerust moeten maken..

Kom maar gauw terug want der beginnen der ier wat verloren te lopen zonder je..

zoen

Wouter

Hoi!
Idd, hopelijk gaat alles goed! Je bent het intussen al goed gewend zeker daar? ;-)
Almuseer je nog en we maken er een feestje van als je terug bent!

Groetjes
Wouter

bram

hey!

op vierdersweekend met de ksa heeft lore vertelt dat geopereerd werd, dat was efkes schrikken! Maar klas dat je niet teveel pijn hebt en khoop echt dat je nogwa kunt genieten van u laatse weken daar!

Amuseert under nog e! en keep up the good work:)

groetjes
Bram

Fouga

Blij dat het goed verlopen is!

Boris

Appendix kan Julie nie stoppen, wie wel???